Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (PC) 45 kr.
BEMÆRK - DETTE ER EN UDVIDELSESPAKKE

Det er påkrævet, at du allerede ejer Assetto Corsa på Steam for at kunne bruge Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack.

ASSETTO CORSA - FERRARI 70TH ANNIVERSARY PACK SPILBESKRIVELSE

Ferrari 70th Anniversary Celebration Pack introducerer syv ikoniske biler, hvoraf den ene er blevet valgt af vores fællesskab. Spillere har stemt i tusindvis: Med over 15 % af de samlede stemmer er vi glade for at kunne meddele, at SF70H, den sekstende bil produceret af Ferrari til at konkurrere i F1 verdensmesterskabet, er blevet inkluderet i Ferrari 70 års jubilæumspakke.

Pakken som helhed vil omfatte et udvalg af syv af de mest ikoniske biler, der nogensinde er produceret af den italienske bilproducent gennem sin glorværdige historie, som slutter sig til den fantastiske række af Ferrari-modeller, der allerede er tilgængelige i simuleringen.

Ferrari 70-års jubilæumspakken vil introducere følgende modeller:

  • MY 1962 250 GTO
  • MY 1967 330 P4
  • MY 1967 312/67
  • MY 1984 GTO
  • MY 2004 F2004
  • MY 2017 812 Superfast
  • MY 2017 SF70H

 

BILERNE


Ferrari 250 GTO
250 GTO-modellen var toppen af ​​udviklingen af ​​250 GT-serien i konkurrenceform, mens den stadig forblev en landevejsbil. Den fik sin offentlige debut på den årlige Ferrari-pressekonference før sæsonen i januar 1962, og den var den eneste frontmotorede model, der blev udstillet, med sine monoposto- og sportsracer-modstykker alle med en midtmotorkonfiguration.
250 GTO var det ultimative udtryk for Ferrari 250 GT-bilen. Den var lige så hjemme på vejen eller banen – måske den sidste dual-purpose vej/racerbil, der blev produceret – og har opnået legendarisk status blandt aficionados af mærket. Med kun en relativt lille produktion på seksogtredive biler, og med mange af de producerede eksempler med en fantastisk racer-afstamning, er den blevet et af ikonerne i Ferraris produktionshistorie med en æret position i samlerkredse.

 

Ferrari 312/67
Scuderia Ferrari startede 1967-mesterskabet med 312/67. Bilens officielle debut var ved Champions' Race i Brands-Hatch med Bandini og Scarfiotti bag rattet. Scuderia'ens bedste resultater kom takket være newzealænderen Chris Amon, som ved tre lejligheder nåede tredjepladsen på podiet.

 
Ferrari 330 P4
Med en stil, der ligner meget på 330 P3, blev denne model drevet af en V12-motor, der var blevet radikalt redesignet af Franco Rocchi. Den mest oplagte modifikation var introduktionen af ​​et tre-ventils cylinderhoved - to indløb og en udstødning.
Brændstoftilførslen blev leveret af et Lucas-indsprøjtningssystem. Chassiset var lidt kortere end 330 P3'erne, og det nye affjedringssystem forbedrede vejgrebet. Bilen vandt adskillige løb og fik sin plads i historiebøgerne efter en mindeværdig 1-2-3 på Daytona.

 
Ferrari GTO
Annonceret af Enzo Ferrari i september 1983 og afsløret på biludstillingen i Genève i marts 1984, udløste GTO'en (også uofficielt kendt med 288-præfikset) en bølge af entusiasme. Det legendariske navn, Pininfarinas fantastiske styling, motoren med sin tilsyneladende uudtømmelige kraft (2,8 liter og 8 cylindre) og den udbredte brug af kompositmaterialer gjorde GTO'en til det, der var tættest på en racerbil.
For at imødekomme kundernes efterspørgsel blev der bygget 272 i stedet for de planlagte 200: alle blev solgt før produktionen begyndte.
288-betegnelsen refererer til motorens samlede kubikkapacitet og antal cylindre, 2,8 liter med 8 cylindre. Det er klart, at "GTO"-modelnavnet var et retropræg, der refererede til den legendariske 250 GTO fra de tidlige tressere, som den var beregnet til at være den åndelige efterfølger inden for GT-racing.

 
Ferrari F2004
Året 2004, rekordsæsonen for Ferrari, gik i anden akt med 2004-mesterskabet: ud af de 18 GP'er vandt Scuderia 15 løb (13 af Schumacher, 2 af Barrichello), 8 en-to sejre, 12 pole positioner til i alt 262 point i konstruktørmesterskabet. Allerede i august arkiverede Ferrari mesterskabsfilerne: ved det ungarske GP vandt Scuderia konstruktørtitlen – den 14. i sin historie – med en en-to sejr, mens Schumacher vandt sin femte titel i træk, den syvende i sin karriere , i Belgien, på samme spor, hvor han debuterede i år 1991.
Sæsonen skrev historie også takket være en af ​​de mest konkurrencedygtige enkeltsæder, der nogensinde er bygget: F2004, udstyret med den nye motor kaldet 053, en 10-cylindret enhed med 865 hk ved 18.300 o/min, som overgik alle forventninger med hensyn til ydeevne og pålidelighed, også med hensyn til den nye udfordring i henhold til reglerne, som havde til formål at reducere omkostningerne: én motor pr. løbsweekend med en gennemsnitlig levetid på 800 i stedet for 350 kilometer.

 

Ferrari 812 Superfast
Ferrari valgte den 87. udgave af Geneve International Motor Show til verdenspremieren på den nye 12-cylindrede berlinetta, 812 Superfast, den mest kraftfulde og hurtigste Ferrari i mærkets historie. Denne nye bil introducerer ikke kun en overflod af innovative funktioner, men er også særlig betydningsfuld, da V12-serien markerede den officielle start på den glorværdige Prancing Horse-historie i 1947, for 70 år siden.
812 Superfast indvarsler således en ny æra i Ferrari 12-cylindrede historie, idet den bygger på den uvurderlige arv fra F12berlinetta og F12tdf. Den henvender sig til kunder, der efterspørger den mest kraftfulde og eksklusive Ferrari i serien: en kompromisløs sportsvogn, der vil levere spændende kørsel både på vej og bane, men samtidig være komfortabel nok til at give ejerne mulighed for at nyde den som en all-round oplevelse.

 
Ferrari SF70H
Den 63. enkeltsæder designet og bygget af Scuderia Ferrari til at deltage i 2017-mesterskabet er født ud af en regelændring, der er uden fortilfælde i denne kategori af motorsport. Tidligere gik reglerne generelt i retning af at bremse bilerne. Men i år 2017 gik regelændringerne i den modsatte retning, hvilket betyder, at bilerne kan have mere aerodynamisk downforce og mere mekanisk greb.
Der er flere forskelle mellem 668-projektet og Ferraris fra den seneste tid: den forlængede næse og den pilformede vinge er en konsekvens af reglerne, ligesom den tydelige finne på motordækslet og mere komplekse aero-vedhæng forud for luftindtagene. på sidepuderne.
Layoutet af nogle af de mekaniske komponenter på hybridmotoren er blevet revideret, mens andre områder opretholder et lignende layout som 2016-bilen.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack fysisk?

Nej, du modtager en Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack produktnøgle (Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack produktnøgle (Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack, som er en udvidelsespakke, der kræver grundspillet på Steam.

Publisher 505 Games
Platform PC
Udgivelsesdato 19-09-2017
Systemkrav MINIMUM:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Hukommelse: 2 GB RAM
Grafik: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Netværk: Bredbåndsinternetforbindelse
Diskplads: 1 GB tilgængelig plads
Lydkort: Integrated
 
ANBEFALET:
Styre
Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser