Assetto corsa - Japanese Pack (PC)
BEMÆRK - DETTE ER EN UDVIDELSESPAKKE

Det er påkrævet, at du allerede ejer Assetto Corsa på Steam for at kunne bruge Assetto corsa - Japanese Pack.

ASSETTO CORSA - JAPANESE PACK SPILBESKRIVELSE

Velkommen til den JAPANSKE PACK, den nyeste indholdspakke, der er tilgængelig for ASSETTO CORSA, med helt nye biler valgt af vores fællesskab.
Direkte fra det bedste fra det Japanese Domestic Market (JDM), præsenterer Assetto Corsa stolt den japanske pakke, der introducerer syv nye biler i i alt tolv versioner, der skaber den perfekte blanding af køretøjer af forskellige klasser, typer og aldre, klar til at tilfredsstille smagen af ​​Assetto Corsa fans!
Udviklingsteamet har arbejdet utroligt tæt sammen med bilproducenten med det formål at gengive hver bil i alle deres detaljer, såvel som den arv, atmosfære og spændende køreoplevelse, som kun denne kombination af bilmodeller kan garantere.

- Har Mazda MX-5 2015
- Har Mazda MX-5 CUP
- Har Mazda RX-7 Spirit R + tunet version
- Indeholder Toyota Supra MK IV + time attack og Drift version
- Har Toyota AE86 Trueno + tunet og Drift-version
- Har Nissan 370Z NISMO
- Har Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec

 

Mazda MX-5 2016 og MX-5 CUP
Mazda MX-5 Miata er berømt for at være en yderst dygtig racerplatform; den er kendt som den bedst sælgende roadster i verden, og nogle hævder endda, at denne model er den mest road-racede bil på verdensplan. Mazda ser ud til at være enig, så fra og med 2016 vil der være flere Mazda Global MX-5 Cup-serier rundt om i verden, som alle bruger den samme 4. generations model.

Mazda RX-7 Spirit R
Den tredje generation af RX-7, der blev lanceret første gang i 1991, har et særligt karakteristisk udvendigt design. Dens lette, kompakte og højtydende roterende motor gør det muligt for føreren at føle dens enestående køreglæde. RX-7 er indbegrebet af Mazdas sportsvognsånd og har vundet popularitet blandt kunder siden lanceringen i 1978. Produktionen af ​​den seneste RX-7-model (FD-3S) sluttede i august 2002.
Spirit R-serien fås i tre modeller: Type-A, en to-sædet med en fem-trins manuel gearkasse; Type-B, en fire-sæders med en fem-trins manuel gearkasse; og Type-C, en fire-sædet med en fire-trins automatgearkasse. Alle tre modeller er udstyret med fælles indvendige og udvendige funktioner, såsom BBS-fremstillede 17-tommer hjul, røde bremsekalipre og indvendige paneler med en speciel blød belægning, mens hver model viser karakteristisk udstyr for at gøre en forskel fra den anden. Type-A Spirit R er en to-personers model udstyret med Recaro-fremstillede eksklusive røde helspandssæder. Disse letvægtssæder reducerer køretøjets samlede chassisvægt med ca. 10 kg. Bremseydelsen forbedres gennem brugen af ​​store borede ventilerede skivebremser til alle fire hjul og højstivhed rustfri mesh bremseslanger. Type-A Spirit R-modellen er den ultimative RX-7, der kan prale af den mest fremragende kørepræstation i sin historie.

Nissan 370Z NISMO 2016
Selvom det nu er gået 45 år siden ankomsten af ​​den originale 240Z, er dens indflydelse fortsat stærk i sportsvognsverdenen og i designet af den nuværende generation af 370Z Coupé. Den ikoniske form, dannet af kombinationen af ​​en kort akselafstand, bred sporvidde, lavt tyngdepunkt og en flydende silhuet, er lige så øjeblikkeligt genkendelig i dag, som den var i 1970.
Endnu mere end det racer-inspirerede aerodynamiske karosseri og førerorienterede interiør i cockpit-stil, handler NISMO i sin kerne om ydeevne. Til det formål inkluderer 370Z NISMO en potent 350-hestekræfter 3,7-liters DOHC V6-motor med Variable Valve Event and Lift Control (VVEL).
370Z NISMO's forbedrede motorkraft og acceleration leveres gennem brugen af ​​et eksklusivt H-konfigureret udstødningssystemdesign og lyddæmperjustering, sammen med optimeret ECM (Engine Control Module) kalibrering, for at hjælpe med at skabe 18 hestekræfter mere end en standard 370Z. Moment er vurderet til 276 lb-ft.

Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec
I 1999 blev den nye Skyline R34 GT-R introduceret, med et væld af historie bag sig og et misundelsesværdigt ry at leve op til. En 'super-evolution' af den model, den erstattede, R34 GT-R er mere avanceret i enhver henseende. Dens karrosseri er stivere, og dens aerodynamikpakke er yderligere forfinet, og V-spec har kulfiberdiffusorer foran og bagpå under bilen og dobbeltvinget justerbar aerofoil på bagklappen. Blandt de mange tekniske raffinementer under motorhjelmen er to keramiske intercoolede turboladere, som effektivt eliminerer turboforsinkelse. Der er også mere drejningsmoment og bedre kraftforsyning.
En sekstrins Getrag-transmission leverer motorens ydelse til hjulene. Der var foretaget forbedringer af ATTESA firehjulstræksystemet, som har E-TS eller Electronic Torque Split. Dette giver føreren underholdningen fra en 100 procent baghjulstrukket bil sammen med trækkraften og sikkerheden fra et 50:50 firehjulstræk, når forholdene kræver det. Dette understøttes yderligere af 'intelligent' elektronisk differential med begrænset skridning. Forfiningerne til Super HICAS baghjulsstyringssystemet omfatter et elektronisk tilbagekoblingskontrolsystem med giringshastighed for endnu mere præcis kontrol af baghjulene i ekstreme situationer.
Hurtigere turborespons blev opnået ved brug af nye turboladere. Kraften tilføres gennem en ny sekstrins Getrag-gearkasse. Grundmotoren går omkring ni år tilbage og blev først udviklet til racerløb. I racerspecifikation yder motoren komfortabelt op mod 507 hk.

Toyota AE86
AE86-generationen af ​​Toyota Sprinter Trueno er en lille, let coupé eller hatchback introduceret af Toyota i 1983. I klassisk Toyota-kode repræsenterer 'A' motoren, der kom i bilen (4A-serien), 'E' repræsenterer Corolla , '8' repræsenterer den femte generation (E80-serien), mens '6' repræsenterer variationen inden for denne generation.
Selv efter at produktionen af ​​bilen blev indstillet i 1987, fortsatte mange private hold med at køre AE86, og det er stadig et populært valg i dag til rally- og klubløb.
En del af AE86'erens fortsatte tiltrækningskraft til motorsport er dens bagdrevskonfiguration, en funktion, der ikke er tilgængelig i de fleste nye lette coupéer.

Toyota Supra MK IV
I 1979 var Supra's 2,6-liters inline-sekscylindrede motor den første Toyota-produktionsmotor, der var udstyret med elektronisk brændstofindsprøjtning. Supra'en var tilgængelig med både manuel og automatisk gearkasse, og kom som standard med 4-hjulsuafhængig affjedring og 4-hjulede skivebremser.
Med undtagelse af mindre stylingopdateringer skete den næste store ændring i 1993, da Supra'en trådte ind i superbilernes rige. Den nye Supra, der fås i både turbo- og ikke-turbo-form, var en radikal afvigelse fra gamle Supras. Ydeevne var nu navnet på spillet, og mange vægtbesparende foranstaltninger blev brugt – Toyota gik så langt som at udstyre køretøjet med hule tæppefibre og gøre bagspoileren (ekstraudstyr på turbomodeller) hul.
Turbo-modellen blev hyldet af alle større magasiner som en sand verdensbeater. Med 280 hk var køretøjet i stand til 0-100 km/t sprint på under 5 sekunder og kørte videre til en elektronisk begrænset tophastighed på 250 km/t. Dette var det højeste niveau af ydeevne, og den stærkeste forpligtelse til ydeevne, Toyota nogensinde havde placeret i ét køretøj.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Assetto corsa - Japanese Pack fysisk?

Nej, du modtager en Assetto corsa - Japanese Pack produktnøgle (Assetto corsa - Japanese Pack CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Assetto corsa - Japanese Pack produktnøgle (Assetto corsa - Japanese Pack CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Assetto corsa - Japanese Pack. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Assetto corsa - Japanese Pack? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Assetto corsa - Japanese Pack, som er en udvidelsespakke, der kræver grundspillet på Steam.

Publisher 505 Games
Platform PC
Udgivelsesdato 18-05-2016
Systemkrav MINIMUM:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Hukommelse: 2 GB RAM
Grafik: DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Diskplads: 2 GB tilgængelig plads
Lydkort: Integrated
 
ANBEFALET:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser