Assetto Corsa - Porsche Pack I (PC) 35 kr.
BEMÆRK - DETTE ER EN UDVIDELSESPAKKE

Det er påkrævet, at du allerede ejer Assetto Corsa på Steam for at kunne bruge Assetto Corsa - Porsche Pack I.

ASSETTO CORSA - PORSCHE PACK I SPILBESKRIVELSE

Efter mere end 12 år væk fra hardcore sim-racing-verdenen, ankommer Porsche Brand endelig til Assetto Corsa, og Kunos Simulazioni arbejder i et tæt og officielt partnerskab med den prestigefyldte bilproducent for at frigive en serie på tre DLC-pakker, der vil omfatte mest ikoniske, autentiske, fantastiske biler skabt af Porsche i løbet af dens glorværdige historie, med det formål at give den mest nøjagtige Porsche virtuelle oplevelse nogensinde.

Porsche Pack 1 introducerer nogle af de mest ikoniske Porsche-biler, der nogensinde er skabt, kombineret med nogle af de nyeste modeller af Porsche 2016-serien, med det formål at tilbyde en perfekt blanding mellem landevejsbiler, hyperbiler såvel som moderne og historiske GT- og racermodeller.


BILERNE

Porsche 911 Carrera S

911 har været verdens bedst sælgende sportsvogn i årtier. I 2015 ankom den nye generation for at udvide dette forspring yderligere. Med innovative turbo flade motorer, et avanceret chassis med en endnu større spredning mellem ydeevne og komfort er den særdeles veludstyret til dette. Takket være mere end fire årtiers erfaring med turbomotorer – i både motorracer- og produktionssportsbiler – tilbyder de nye motorer i 911 Carrera S forbedret ydeevne, endnu mere følelsesmæssig køreglæde og højere effektivitet. 420 hk (309 kW) bagtil venter på at blive sluppet løs og omdannet til sporty fremdrift. Den større kraft af 911 Carrera S skyldes turboladere med modificerede kompressorer, et specifikt udstødningssystem og tunet motorstyring. Den nye 911 kan også prale af imponerende præstationer: 911 Carrera S med Porsche-Doppelkupplung (PDK) og Sport Chrono Package udfører sin udstillingsdisciplin – sprinten fra nul til 100 km/t – på kun 3,9 sekunder. Det betyder, at det er den første 911 i Carrera-familien, der underskrider det magiske fire sekunders mærke. Og topfarten er også steget yderligere: 911 Carrera S når nu uhyggelige 308 km/t. Alt i alt sætter 911 Carrera S igen pejlemærket for køredynamik i allround-sportsvogne, hvilket yderligere øger spredningen mellem hverdagskomfort og kredsløbspræstationer.

Porsche 918 Spyder

918 Spyder er essensen af ​​Porsche-idéen: den kombinerer stamtavle-motorracerteknologi med fremragende hverdagsnytte og maksimal ydeevne med minimalt forbrug.
918 Spyder afslører sine tætte forbindelser til motorsport på en række forskellige måder. Den er designet, udviklet og produceret af Porsche-ingeniører, der bygger racerbiler, i samarbejde med serieproduktionsspecialister. En stor del af indsigten fra udviklingen af ​​Porsche racerbiler til 24 timers løbet i Le Mans i 2014 blev således integreret i 918 Spyder – og omvendt. Også mange dele af supersportsvognen kommer fra producenter, der har en dokumenteret rekord som leverandører til motorsportskøretøjer.
Hovedkilden til fremdrift er den 4,6-liters, ottecylindrede motor, der yder 608 hk (447 kW) effekt. Motoren er afledt direkte fra kraftenheden i den succesrige RS Spyder, hvilket forklarer, hvorfor den kan levere motorhastigheder på op til 9.150 o/min. V8-motoren er koblet til hybridmodulet, som består af en 115 kW elmotor og en afkobling, der fungerer som forbindelsen til forbrændingsmotoren. En ekstra elmotor med 95 kW driver forakslen. På grund af sin parallelle hybridkonfiguration kan 918 Spyder drives på bagakslen enten individuelt af forbrændingsmotoren eller elektriske motorer eller via begge drev i fællesskab, hvilket giver den en samlet effekt på 887 hk (652 kW). Sprinten fra 0 til 100 km/t udføres inden for 2,6 sekunder, og topfarten nås ved 345 km/t.
Bilen har en egenvægt på cirka 1.640 kg, en fremragende lav vægt for et hybridbil i denne præstationsklasse. Drivsystemets komponenter og alle komponenter, der vejer over 50 kg, er placeret så lavt og så centralt som muligt i køretøjet. Dette resulterer i en let bagende forspændt akselbelastningsfordeling på 57 procent på bagakslen og 43 procent på forakslen, kombineret med et ekstremt lavt tyngdepunkt i cirka højden af ​​hjulnavene, hvilket er ideelt til kørsel dynamik.
Alt dette tjener til at give 918 Spyder en overlegen præstation på racerbanen. Som det første køretøj, der kan prale af global vejhomologering, har 918 Spyder erobret den 20,6 kilometer lange omgang rundt om Nürburgring Nordschleife på mindre end syv minutter. Med en tid på præcis seks minutter og 57 sekunder barberede supersportsvognen utrolige 14 sekunder fra den tidligere rekord.


Porsche 911 Carrera RSR 3.0


Når man vælger den mest spændende 911 nogensinde, ville Porsche 911 Carrera RSR komme ud i toppen. Baseret på 911 Carrera RS homologationsmodellen blev RSR bygget i 1972 som en gruppe 4 racerbil, hvis ydeevne langt oversteg dens forgængeres.
For- og bagvingerne var fem centimeter bredere, og oliekøleren var placeret under bilens frontende, hvilket visuelt fremhævede kraften i de 55 producerede 911 Carrera RSR'er. Bagenden af ​​køretøjet havde en sekscylindret motor med øget slagvolumen, hvis ydeevne blev øget til 330 hk ved 8.000 o/min takket være dobbelt tænding og større ventiler og cylindre.
Porsche Works-teamet konkurrerede i 1973 Manufacturers' World Prototype Championship med 911 Carrera RSR. I det sidste Targa Florio verdensmesterskab, der nogensinde blev afholdt, opnåede fabriksbilerne en historisk samlet sejr (Müller/van Lennep), som markerede afslutningen på den store landevejs-æra. Flere GT-sejre fulgte efter de 6 timer i Vallelunga og de 1000 kilometer i Dijon og Spa. Kundehold deltog også i motorsportsbegivenheder med 911 Carrera RSR og vandt 24 timers Daytona i 1973, såvel som de europæiske og tyske rallymesterskaber, blandt andre. For Porsche varslede dette starten på en ny æra af kunderacer.

Porsche 718 Cayman S


Den tredje, nyudviklede generation af mellemmotorsportscoupéen 718 Cayman har et mere slående, atletisk og effektivt udseende end sine forgængere. Og selvom den – for første gang – byder på firecylindrede flade motorer med turboladning i stedet for sekscylindrede motorer som i de tidligere generationer, er ydeevnen faktisk forbedret markant. 718 Cayman S-modellen yder 350 hk (257 kW) med et slagvolumen på 2,5 liter. Den nye motors enorme drejningsmoment lover køreglæde og smidighed selv ved lave omdrejninger. 2,5-liters motoren i 718 Cayman S har en turbolader med variabel turbinegeometri (VTG), en teknologi, der hidtil udelukkende har været brugt i 911 Turbo. Den leverer op til 420 Nm (50 Nm ekstra) til krumtapakslen ved motorhastigheder mellem 1.900 og 4.500 o/min. For føreren betyder det endnu bedre drejningsmoment i alle motoromdrejningstal. 718 Cayman med PDK og valgfri Sport Chrono Package spurter fra nul til 100 km/t på 4,7 sekunder. 718 Cayman S med Porsche-Doppelkupplung (PDK) og valgfri Sport Chrono Package spurter fra nul til 100 km/t på 4,2 sekunder. Tophastigheden er 285 km/t.
Med hensyn til dens køredynamik følger 718 Cayman S i sporene af de klassiske 718 racerbiler. Takket være deres enestående smidighed vandt de historiske mellemmotorsportsvogne adskillige løb i 1950'erne og 1960'erne, såsom Targa Florio og Le Mans. Sidestivhed og hjulsporing er blevet forbedret i det fuldstændigt omjusterede chassis; fjedre og stabilisatorer er designet til at være fastere, og justeringen af ​​støddæmperne er blevet revideret. Styretøjet, som er konfigureret til at være ti procent mere direkte, øger smidigheden og køreglæden. Baghjulene, som er en halv tomme bredere, giver i kombination med de nyudviklede dæk et øget sidekraftpotentiale og dermed større stabilitet i sving.

Porsche 917/30 Spyder

Porsche 917/30 Spyder skyldte sin enestående ydeevne til sin tolvcylindrede dobbeltturbomotor. I modsætning til de strengt regulerede europæiske motorsportsserier satte CanAm-serien ingen begrænsninger på teknikernes opfindsomhed med hensyn til vægt eller slagvolumen. Holdet, der støttede Porsches racermotordesigner, Hans Mezger, var derfor i stand til at grave dybt i sin kasse med tricks for at sikre, at den tolvcylindrede turbomotor i 917/30 stabilt producerede 1.100 til 1.400 hk og et maksimalt drejningsmoment på 1.210 Newton meter, hvilket garanterer exceptionel acceleration: fra nul til 100 km/t på kun 2,4 sekunder, kun 5,4 sekunder til 200-mærket og kun 11,3 sekunder for at nå en hastighed på 300 km/t.
Og frem for alt viste turboladeren til Porsche 917/30 Spyder sig at være yderst pålidelig, selv på snoede kredsløb. Porsche-køreren Mark Donohue slog sine McLaren- og Chevrolet-rivaler så omfattende, at racerbilen modtog den lige så sjældne og eftertragtede titel "uovervindelig". Kun CanAm-seriens regler forhindrede den hurtige, pålidelige Porsche 917/30 Spyder i at deltage i løbet igen i 1974. Men Porsche 917/30 Spyder var meget omtalt selv efter løbssæsonen i 1973.
I 1975 satte Mark Donohue en ny verdensrekord i Talladega, Alabama, i en aerodynamisk optimeret 917/30. Den absolutte tophastighed på amerikanerens hurtigste omgang var 385,85 km/t.
I dag kan racerbilen beundres i Porsche-museet i Zuffenhausen, hvor den betragtes som et højdepunkt i museets samling. 917/30 turnerer også jævnligt verden rundt som mærkeambassadør som en del af Rolling Porsche Museum.

Porsche 935/78 'Moby Dick'


I 1976 udviklede Porsche-ingeniørerne en racerbil baseret på 911 Turbo, som skulle dominere langdistanceløbene i FIA Group 5 Manufacturers' World Championship: Porsche 935. Højdepunktet i dette udviklingsprojekt var den legendariske Porsche 935/78 fra 1978 – den mest kraftfulde 911 nogensinde. Forskellene mellem denne kraftpakke - kaldet "Moby Dick" på grund af dens brede, langhalede krop - og tidligere modeller var blandt andet en modificeret ramme, aerodynamisk forbedret karrosseri og højrestyret. Med det formål at forbedre motorens ydeevne og holdbarhed udviklede Weissach-ingeniørerne en kraftenhed, der var bestemt til at lade konkurrencen stå. Da tidligere modeller var stødt på problemer med cylinderhovedvedligeholdelse, blev disse nu blot svejset sammen. Der skulle også findes et kompromis for kølingen. Så vand afkølede hovederne, og luftkølede cylindrene. Med den nyligt indførte fireventilsteknologi var den sekscylindrede horisontalt modsatte motor afhængig af to intercoolede turboladere. Forøgelse af slagvolumen til 3.211 cm³ resulterede i en brutal effekt på 845 hk. På grund af sin fortsatte dominans trak Porsche sig fra langdistance-VM i 1978, hvilket betød, at "Moby Dick" kun så en håndfuld udflugter. På Le Mans klarede racerbilen utrolige 366 km/t på Mulsanne Straight, men til sidst endte dens kørere, Manfred Schurti og Rolf Stommelen, kun på en ottendeplads på grund af tekniske problemer. De store succeser med Porsche 935/78 blev først opnået i 1978 og frem, som en del af det private Kremer-team.

Porsche Cayman GT4 Clubsport

Med udgangspunkt i den lette mellemmotorsportsvogn Cayman GT4 har Porsche Motorsport udviklet en racerversion udelukkende til banen. Gearet til ydeevne, ligesom dens drivere. Cayman GT4 Clubsport er drevet af en 3,8 liter midtmonteret flad seks-motor med en effekt på 385 hk (283 kW) og et maksimalt drejningsmoment på 420 Nm. Den når en tophastighed på 295 km/t.
Racerversionen har en Porsche-dobbeltkoblingstransmission med skiftepaddles på rattet og et mekanisk bagakselspærrede differentiale. Det lette affjedrede forakselsystem er taget fra dens store 911 GT3 Cup-bror, som er kampagne i Porsches 20 one-make mesterskaber rundt om i verden. Det imponerende racerbremsesystem er udstyret med stålbremseskiver hele vejen rundt, der måler 380 millimeter i diameter.
Vipper vægten med kun 2866 lbs. (1.300 kg) er Cayman GT4 Clubsport, leveret fra fabrikken med et indsvejst sikkerhedsbur, et racerspandsæde samt en sekspunktssele, virkelig let og giver bilen en unik smidighed og køredynamik på banen.

Legal:

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA)

THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL.

This is a legal agreement between you ("LICENSEE") and KUNOS Simulazioni S.r.l, Campagnano di Roma (RM), Italy ("KUNOS"). BY OPENING THE SOFTWARE PACKAGE, CLICKING ON THE "ACCEPT" BUTTON OF ANY ELECTRONIC VERSION OF THIS END USER LICENSE AGREEMENT ("AGREEMENT") OR ACCESSING OR INSTALLING THE SOFTWARE, YOU ACKNOWLEDGE THAT YOU HAVE READ THE AGREEMENT, UNDERSTAND IT AND AGREE TO BE BOUND BY ITS TERMS AND CONDITIONS. If you do not agree to the terms of this AGREEMENT, promptly click on the "Decline" Button and cease all further access to or use of the SOFTWARE made available by KUNOS.

Definitions. For purposes of this AGREEMENT: (i) "DOCUMENTATION" means any (if any) and all written technical documentation furnished to LICENSEE during the term of this AGREEMENT that relates to the SOFTWARE; and (ii) "SOFTWARE" means the KUNOS driver software made available for download by STEAM to LICENSEE under the terms and conditions of this AGREEMENT.

License. Subject to the terms and conditions of this AGREEMENT, KUNOS grants to LICENSEE the non-exclusive, non-transferable, personal, revocable right to install and use the SOFTWARE on one single personal computer. Any other use is forbidden without prior written consent of KUNOS: in particular but not limited to the unauthorised lease or rental, public use or other display, e.g. in schools or universities, duplication, multiple installations or overwriting.

Restrictions. The SOFTWARE is protected by copyright and trademark laws. It is intended solely for private use. KUNOS does not transfer any right of ownership to LICENSEE; the SOFTWARE is licensed not sold. LICENSEE may not use, disclose, modify, reproduce or distribute the SOFTWARE except as expressly permitted in this AGREEMENT. No license is granted to LICENSEE in any human readable code of the SOFTWARE (source code). LICENSEE may not remove, efface or otherwise obscure any proprietary notices, labels, or marks on the SOFTWARE or DOCUMENTATION. LICENSEE agrees that each copy of the SOFTWARE and DOCUMENTATION will include reproductions of all proprietary notices, labels or marks included therein. KUNOS retains all right, title and interest in and to the SOFTWARE. ALL RIGHTS NOT EXPRESSLY GRANTED HEREIN ARE RESERVED BY KUNOS.

Security Copy. This SOFTWARE may not be stored in whole or partially for commercial or private use as security or backup copy, or for archiving purposes under any circumstance, unless otherwise stated by law.

No Support. Nothing in this AGREEMENT shall obligate KUNOS to provide any support for the SOFTWARE including without limitation any obligation to correct any defects or provide any updates to the SOFTWARE to LICENSEE.

Trademarks. This AGREEMENT does not give you any rights whatsoever in connection with trademarks belonging to KUNOS or its licensors.

No Warranty / Disclaimer. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, THE SOFTWARE AND ALL DOCUMENTATION AND ANY (IF ANY) SUPPORT SERVICES RELATED TO THE SOFTWARE OR DOCUMENTATION ARE PROVIDED "AS IS" AND WITH ALL FAULTS AND KUNOS MAKES NO PROMISES, REPRESENTATIONS OR WARRANTIES, EITHER EXPRESS, IMPLIED, STATUTORY, OR OTHERWISE, WITH RESPECT TO THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, INCLUDING ITS CONDITION, ITS CONFORMITY TO ANY REPRESENTATION OR DESCRIPTION, OR THE EXISTENCE OF ANY LATENT OR PATENT DEFECTS, AND KUNOS SPECIFICALLY DISCLAIMS ALL IMPLIED (IF ANY) WARRANTIES OF TITLE, MERCHANTABILITY, NONINFRINGEMENT, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE, LACK OF VIRUSES, ACCURACY OR COMPLETENESS, QUIET ENJOYMENT, QUIET POSSESSION OR CORRESPONDENCE TO DESCRIPTION. THE ENTIRE RISK ARISING OUT OF USE OR PERFORMANCE OF THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES LIES WITH LICENSEE.

Exclusion of Incidental, Consequential and Certain Other Damages. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, IN NO EVENT SHALL KUNOS OR ITS SUPPLIERS BE LIABLE FOR CONSEQUENTIAL, INCIDENTAL, SPECIAL, INDIRECT, OR EXEMPLARY DAMAGES WHATSOEVER ARISING OUT OF OR IN ANY WAY RELATING TO THIS AGREEMENT OR LICENSEE'S USE OF OR INABILITY TO USE THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, OR THE PROVISION OR FAILURE TO PROVIDE SUPPORT SERVICES, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO LOST PROFITS, LOSS OF CONFIDENTIAL OR OTHER INFORMATION, BUSINESS INTERRUPTION, PERSONAL INJURY, LOSS OF PRIVACY, FAILURE TO MEET ANY DUTY (INCLUDING OF GOOD FAITH OR REASONABLE CARE), NEGLIGENCE, COSTS OF PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES, OR ANY OTHER CLAIM FOR PECUNIARY OR OTHER LOSS WHATSOEVER, OR FOR ANY CLAIM OR DEMAND AGAINST YOU BY ANY OTHER PARTY, EVEN IF KUNOS HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES. THESE LIMITATIONS SHALL APPLY NOTWITHSTANDING ANY FAILURE OF ESSENTIAL PURPOSE OF ANY LIMITED REMEDY.

Confidentiality. "Confidential Information" means any trade secrets, confidential data, or other confidential information relating to or used in the SOFTWARE. LICENSEE shall not use or disclose Confidential Information except as expressly permitted hereunder and shall use all reasonable efforts to protect the confidentiality thereof. LICENSEE agrees and acknowledges that the structure, sequence and organization of the SOFTWARE are the valuable trade secrets of KUNOS, and thus constitute Confidential Information under this AGREEMENT.

Term and Termination. This AGREEMENT is valid until terminated by one of the contracted parties. You can cancel this licence at any time, by returning the software to KUNOS or by destroying the SOFTWARE all associated documentation as well as all copies and installed software, regardless of whether they were created in accordance with the terms of this AGREEMENT. This AGREEMENT will be terminated immediately without any notification by KUNOS, if you fail to abide by the terms of this AGREEMENT. In this case, you are obliged to destroy all copies of the SOFTWARE.

Non-Assignability. LICENSEE may not sell, transfer, assign or subcontract any right or obligation set forth in this AGREEMENT without the prior written consent of KUNOS. Any act in derogation of the foregoing shall be null and void.

Miscellaneous. KUNOS and LICENSEE are independent contractors. This is the entire AGREEMENT between the parties relating to the subject matter hereof, supersedes any and all prior proposals, agreements and representations between the parties, whether written or oral, and no waiver, modification or amendment of the AGREEMENT shall be valid unless in writing signed by each party. The waiver of a breach of any term hereof shall in no way be construed as a waiver of any other term or breach hereof. If any provision of this AGREEMENT shall be held by a court of competent jurisdiction to be contrary to law, the remaining provisions of this AGREEMENT shall remain in full force and effect.

Governing Law and Jurisdiction. Any dispute arising out of or in connection with this AGREEMENT and all matters or issues collateral hereto shall be governed by the laws of Italy, with the exclusion of conflict of law rules. Any dispute in connection with the AGREEMENT shall be referred to the Ordinary Court of Rome (Italy).


ASSETTO CORSA ® KUNOS Simulazioni Srl – 2013

FERRARI, the PRANCING HORSE device, all associated logos and distinctive designs are property of FERRARI SpA. The body designs of the FERRARI cars are protected as FERRARI property under design, trademark and trade dress regulations. ABARTH, BMW AG, CLASSIC TEAM LOTUS, FERRARI, LOTUS CARS, KTM, MERCEDES-BENZ, McLAREN, PAGANI, P4/5 COMPETIZIONE TEAM GLICKENAUS, PAGANI, TATUUS, ACI VALLELUNGA, AUTODROMO DI MONZA, AUTODROMO ENZO E DINO FERRARI, SPA-FRANCORCHAMPS CIRCUIT, MUGELLO INTERNATIONAL CIRCUIT, CIRCUITO DI MAGIONE logos and contents are reproduced under license. All rights reserved. All other trademarks are property of their respective Owners.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Assetto Corsa - Porsche Pack I fysisk?

Nej, du modtager en Assetto Corsa - Porsche Pack I produktnøgle (Assetto Corsa - Porsche Pack I CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Assetto Corsa - Porsche Pack I produktnøgle (Assetto Corsa - Porsche Pack I CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Assetto Corsa - Porsche Pack I. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Assetto Corsa - Porsche Pack I? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Assetto Corsa - Porsche Pack I, som er en udvidelsespakke, der kræver grundspillet på Steam.

Publisher 505 Games
Platform PC
Udgivelsesdato 25-10-2016
Systemkrav MINIMUM:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Hukommelse: 2 GB RAM
Grafik: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Diskplads: 500 MB tilgængelig plads
Lydkort: Integrated
 
ANBEFALET:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8
Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser