Mordheim: City of the Damned - Undead (PC) 69 kr.
BEMÆRK - DETTE ER EN UDVIDELSESPAKKE

Det er påkrævet, at du allerede ejer Mordheim: City of the Damned på Steam for at kunne bruge Mordheim: City of the Damned - Undead.

MORDHEIM: CITY OF THE DAMNED - UNDEAD SPILBESKRIVELSE

Dette Warband tilføjer Undead med 7 nye enhedstyper og en fuldt spilbar kampagne med unikke Dramatis Personae, Katherina von Dernsbach.

På grænsen til imperiet, under World's Edge Mountains, ligger den forladte provins Sylvania. Sylvania, som længe var et sted med mystik og skumle handlinger, faldt ned i rædsel under den sorte pest, da nekromanceren Vanhel rejste legioner af døde. Siden dengang har Sylvania været et hjemsøgt land gennemsyret af den mørkeste magi. Fra det gamle slot Drakenhof styrer grev Vlad von Carstein grevskabet, men hans ambition driver ham til at søge større magt. Med imperiet fortæret af borgerlige stridigheder, ser Vlad muligheder. De krigsbånd, han sender ind i Mordheim, den wyrdstone, de samler til ham, er kun de første skridt i den krig, som vampyrherren snart vil tage mod sine dødelige naboer.

- Vampyr

Blandt de mest frygtindgydende væsner, der er blevet tiltrukket af Mordheims ruiner, er vampyrerne, der leder Undead krigsbander. Nådesløse, intelligente og udstyret med styrke til at konkurrere med en Ogre, nyder de større alsidighed og uafhængighed end andre udøde. De er Nattens Aristokrati, der betragter dødelige som enten slaver eller bytte. Deres mørke kræfter er dedikeret til at tjene grev Vlad.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Spyd & Skjold

- Sæt 2: Ingenting

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hellebard, Hammer, Mace, Spyd, Sværd, Tohåndsøkse, Tohåndshammer, Tohåndssværd.

- Rækkevidde: bue, langbue, kort bue.

- Panser: hjelm, skjold, let rustning, tung rustning.

Frynsegoder:

- Urokkelig: Immun over for All Alone-, Frygt- og Terror-tests.

- Immunitet: Gift: Immun over for giftvirkninger.

Indledende færdigheder:

- Terror: Fjender, der engagerer sig i eller starter svinget forlovet med brugeren, skal udføre en Terror-test. Hvis testen ikke beståes, reduceres det maksimale overtrædelses- og strategipoint med 3. Debuffet fortsætter, indtil man består en Terror-test ved turstart. At bestå en hvilken som helst Terror-test vil give immunitet til Terror i 2 omgange.

- Necromancer

Når tørsten efter magt eller dødsangst forvrider en troldmands sind, kan det få ham til at studere nekromantiens sorte kunst. En necromancers magi er fokuseret på to effekter: ødelæggelsen af ​​liv og tilranelsen af ​​døden. Deres besværgelser kan visne en kriger i sin bedste alder eller genoprette animation til et lig i dets grav. Mange af disse mænd er blevet trukket ind i von Carsteins tjeneste og nyder vampyrernes beskyttelse mod heksejægerne, som ville se dem ødelagt.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Stave

- Sæt 2: Ingenting

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hellebard, Hammer, Mace, Spyd, Stav, Sværd, Tohåndsøkse, Tohåndshammer, Tohåndssværd.

- Rækkevidde: bue, langbue, kort bue.

- Panser: hjelm, skjold, let rustning, tung rustning.

Frynsegoder:

- Arcane spellcaster: Tillader casting af Arcane trylleformularer. Casting kan resultere i dårlige effekter kaldet Tzeentch's Curse.

- Born Leader: Kan købe færdigheden 'Born Leader'.

Indledende stave set:

- Rotten Touch

- Mål: Enkelt fjende

- Tildeler 8-13 skader til levende mål. Omgår panserabsorption. Skaden øges af Disease Carrier debuffs.

Indledende færdigheder:

- Warp Attunement: Efter at have samlet en Wyrdstone, reducerer Spellcasting-omkostningerne for den næste besværgelse med 1 OP og Tzeentchs forbandelseschance med 10%. Den næste handling, der tages, skal være en besværgelse, ellers går effekten tabt.

- Vampyr Thrall

En vampyrs mest hengivne tjenere er dem, der er blevet underkuet af hans charme og forført af hans hypnotiske kraft. Disse trælle er nylavede udøde, drænet for liv af vampyren, som de er viet til. Selvom den mangler det fulde omfang af deres fars kræfter, er en træl en formidabel fighter med en styrke og smidighed, som få dødelige kan matche.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Hellebard

- Sæt 2: N/A

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hellebard, Hammer, Mace, Spyd, Sværd, Tohåndsøkse, Tohåndshammer, Tohåndssværd.

- Rækkevidde: bue, langbue, kort bue.

- Panser: hjelm, skjold, let rustning, tung rustning.

Frynsegoder:

- Urokkelig: Immun over for All Alone-, Frygt- og Terror-tests.

- Immunitet: Gift: Immun over for giftvirkninger.

Indledende færdigheder:

Frygt: Fjender, der engagerer sig i eller starter svinget forlovet med brugeren, skal udføre en frygttest. Hvis testen ikke beståes, reduceres chancen for nærkampstræf med 30%. Debuffet fortsætter, indtil du består en frygt-test ved turstart. At bestå enhver frygttest vil give frygt for immunitet i 2 omgange.

- Dreg

Mange af dem, der overlevede Mordheims sammenbrud, blev efterladt deforme i krop og sind. Afvist og foragtet lever disse menneskelige affald en elendig tilværelse i udkanten af ​​civilisationen. Ofte bliver disse stakler rekrutteret af vampyrer, der bliver loyale tjenere i bytte for beskyttelse. De vogter kister i løbet af dagen og begiver sig ind i bosættelser, hvor vampyrer kan tiltrække uønsket opmærksomhed.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Bue

- Sæt 2: Mace & Shield

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hellebard, Hammer, Mace, Spyd, Sværd, Tohåndsøkse, Tohåndshammer, Tohåndssværd.

- Rækkevidde: bue, langbue, kort bue.

- Panser: hjelm, skjold, let rustning, tung rustning.

Frynsegoder:

- Ingen

Indledende færdigheder:

- Ydmyg tjener: Ofrer 25 sår. Genopretter op til 15 sår og giver en buff, der øger Initiative med 15 og Dodge chancen med 10% i 2 omgange. Påvirker kun vampyrer og vampyrtrælle.

- Kryptergyser

Hulking monstrosities, de djævelske krypt rædsler er sjældne åndssvage væsner, der deler den modbydelige appetit hos deres mindre slægtninge. Disse vederstyggeligheder er langt større og stærkere end deres grav-hjemsøgende modstykker, og de fremkalder en overnaturlig rædsel i alle undtagen de stærkeste hjerter. Synet af en kryptrædsel, der gnaver på gamle knogler, mens de sidder på en gravsten, har sendt mange dødelige skrigende ud i natten.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: 2-håndshammer

- Sæt 2: N/A

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hammer, Mace, Spyd, Tohånds Økse, Tohåndshammer.

- Rækkevidde: Ingen.

- Rustninger: Ingen.

Frynsegoder:

- Urokkelig: Immun over for All Alone-, Frygt- og Terror-tests.

- Sidste stand: Kæmper altid til døden. Forhindrer brugen af ​​flugt- og frakoblingshandlinger. Immun over for All Alone.

- Large: Øger gift-, kritisk- og bedøvelsesmodstand med 30 % samt panserabsorption med 15 %, men reducerer modstandsdygtighed i rækkevidde med 10 %. Kan ikke bruge forbrugsvarer eller handlingerne Søg og Aktiver.

- Imponerende: Immun over for 'trættende' effekter

Indledende færdigheder:

- Terror: Fjender, der engagerer sig i eller starter svinget forlovet med brugeren, skal udføre en Terror-test. Hvis testen ikke beståes, reduceres det maksimale overtrædelses- og strategipoint med 3. Debuffet fortsætter, indtil man består en Terror-test ved turstart. At bestå en hvilken som helst Terror-test vil give immunitet til Terror i 2 omgange.

- Ghoul

Ghouls er efterkommere af onde og sindssyge mænd, der spiste de dødes kød. Når de magre og sultne tider med hungersnød kommer over den Gamle Verden, begyndte de mest fordærvede og nødlidende at nyde lig for at overleve. Drevet af deres uudsigelige trang til deres medmenneskers kød har disse væsner opgivet deres menneskeliv og bor i nærheden af ​​kirkegårde, krypter og grave, graver de rådnende lig op af de nyligt begravede og fortærer det kolde kød med deres bare tænder og kløer. . Ødelæggelsen af ​​Mordheim tiltrak mange Ghoul-klaner fra nord, og nu har de taget permanent ophold i ruinbyens krypter og kirkegårde.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Hellebard

- Sæt 2: N/A

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hammer, Mace, Spyd, Tohånds Økse, Tohåndshammer.

- Rækkevidde: Ingen.

- Rustninger: Ingen.

Frynsegoder:

- Urokkelig: Immun over for All Alone-, Frygt- og Terror-tests.

- Sidste stand: Kæmper altid til døden. Forhindrer brugen af ​​flugt- og frakoblingshandlinger. Immun over for All Alone.

- Feral: Denne kriger kan ikke bruge forbrugsstoffer i kamp.

Indledende færdigheder:

- Sygdomsbærer: På nærkampsskader påfører en tilfældig giftudligning fra følgende: -5 Initiativ, ELLER -3% Kritisk Modstand, ELLER -3% Undvig og Parry chance. Alle debuffs kan stables, sidste 3 omgange og øger skade modtaget fra trylleformularen Rotten Touch med 5%.

- Zombie

Den enkleste form for udøde, der kan skabes gennem nekromanti, zombier er de genoplivede lig af de nyligt døde. Uden deres egen vilje er de automater, der tankeløst følger deres skabers vilje. De kender hverken frygt eller smerte, kun lydighed.

Oprindeligt våbensæt:

- Sæt 1: Sværd og skjold

- Sæt 2: N/A

Udstyrsfærdigheder:

- Nærkamp: Økse, Dolk, Hammer, Mace, Spyd, Sværd.

- Rækkevidde: Ingen.

- Rustninger: Hjelm, Skjold.

Frynsegoder:

- Urokkelig: Immun over for All Alone-, Frygt- og Terror-tests.

- Immunitet: Gift: Immun over for giftvirkninger.

- Intet talent: Kan ikke købe færdigheden 'Lad's Got Talent'.

- Expendable: Når du falder ud af handling, sænker ikke krigsbåndets moral.

- Feral: Denne kriger kan ikke bruge forbrugsstoffer i kamp.

Indledende færdigheder:

- Puppet: Zombien bliver bundet til sin herre. Rituelle ingredienser skal betales i form af vedligeholdelse. Zombien vil få erfaring og vil modtage fire færre færdighedspoint end almindelige håndlangere. Undladelse af at udføre ritualet i længere perioder svækker båndet, hvilket får zombien til at forfalde og blive ødelagt.

- Rotten Corpse: Zombien er immun over for åbne sår-effekter og alle skader undtagen ødelagt (død), afskåret arm, afskåret ben, håndskade, fuld restitution. Hvis det skal rulle for skader i slutningen af ​​kampen, har det en 20% chance for at forfalde og effektivt blive ødelagt. Hver rang af zombien reducerer denne chance med 1%.

 

Legal:

Mordheim: City of the Damned © Copyright Games Workshop Limited 2016. Mordheim: City of the Damned, the Mordheim: City of the Damned logo, Mordheim, the Mordheim logo, GW, Games Workshop, Warhammer, The Game of Fantasy Battles, the twin-tailed comet logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Rogue Factor and its logos are trademarks or registered trademarks of Rogue Factor. All rights reserved to their respective owners.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Mordheim: City of the Damned - Undead fysisk?

Nej, du modtager en Mordheim: City of the Damned - Undead produktnøgle (Mordheim: City of the Damned - Undead CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Mordheim: City of the Damned - Undead produktnøgle (Mordheim: City of the Damned - Undead CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Mordheim: City of the Damned - Undead. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Mordheim: City of the Damned - Undead? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får standard-udgaven af Mordheim: City of the Damned - Undead som digital download til Steam.

Genre Strategy RPG
Publisher Nacon
Udvikler Rogue Factor
Platform PC
Sprog Engelsk
Multiplayer Nej
Udgivelsesdato 25-10-2016
Systemkrav
Minimum Requirements
OS Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit, Windows 10 64bit (32bit OS not supported)
Processor AMD/INTEL Dual-Core 2.4 GHz
Memory 4096 MB RAM
Graphics 1024 MB DirectX 9.0c compatible AMD Radeon HD 5850/NVIDIA GeForce GTX 460 or higher
DirectX Version 9.0c
Network Broadband Internet connection
Storage 8 GB available space Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser