Assetto Corsa - Porsche Pack III (PC) 35 kr.
ASSETTO CORSA - PORSCHE PACK III SPILBESKRIVELSE

Porsche Pack 3 følger de første to DLC-pakker i at blive dedikeret til Porsche-mærket og introducerer et udvalg af syv forskellige køretøjer. Pakken lægger vægt på nutidens Porsche-racerbiler, inklusive den seneste Porsche 911 RSR 2017, hele 991 GT3-racerlinjen og den seneste 2016 Le Mans-vindende 919 Hybrid, mens den også byder på to af det tyske mærkes mest ikoniske racerbiler , 908 Lang-Heck og 917 K. Volume 3 bringer også spillerne en af ​​de mest eftertragtede moderne landevejsbiler i den moderne Porsche-serie, Porsche 911 R, der fuldender en perfekt blanding mellem landevejsbiler såvel som moderne og historiske racermodeller.

Bilerne

Porsche 911 RSR 2017
Porsche 911 GT3 Cup 2017
Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 919 Hybrid 2016
Porsche 908 LH
Porsche 917 K
Porsche 911 R
Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 RSR 2017
"Mens det typiske 911-design bibeholdes, er dette den største udvikling i historien for vores top GT-model,"
Dette er ordene fra Dr. Frank-Steffen Walliser, leder af Porsche Motorsport, om den helt nye Porsche 911 RSR 2017. 2017 Le Mans og WEC-racermaskinen yder omkring 510 hk ved 8000 o/min og har en midtmotorkonfiguration. Denne helt nye Porsche GTE/GTLM racerbil er designet fra bunden og har en ultramoderne, flad seks motor placeret foran bagakslen.

Porsche 911 GT3 Cup 2017
Bagenden af ​​verdens mest producerede GT-racerbil huser nu en 4-liters, sekscylindret flad motor for endnu mere kørsel. Takket være fuldblods motorsportsteknologi leverer den kompakte motor med direkte brændstofindsprøjtning en topydelse på 357 kW (485 hk).
En række innovative detaljer forbedrer også effektiviteten ud over motorens ydeevne, hvilket sikrer endnu bedre holdbarhed af den naturligt aspirerede motor i racertilstand og reducerede vedligeholdelsesomkostninger.
Porsche fremstiller 911 GT3 Cup på samme produktionslinje som 911 landevejsbilen i sin hovedfabrik i Stuttgart-Zuffenhausen. Den grundlæggende racetuning udføres på Weissach motorsportscenter, hvor køretøjer også bliver grundigt testet af en professionel racerkører inden levering til kunden. Omkring 3031 enheder af 911 GT3 Cup er blevet bygget i 996, 997 og 991 modellinjerne siden 1998. Dette gør cup-racerbilen fra Stuttgart til den mest producerede og mest solgte GT-racerbil i verden.
Den nye 911 GT3 Cup vil blive brugt i løbssæsonen 2017, i første omgang udelukkende i Porsche Mobil 1 Supercup og i Porsche Carrera Cup Deutschland, samt i Nordamerika.

Porsche 911 GT3 R 2016
Baseret på 911 GT3 RS produktionssportsvognen er 911 GT3 R designet som kundesportsracerbil til GT3-serien rundt om i verden.
Ved udviklingen af ​​den mere end 368 kW (500 hk) racing nine-eleven blev der lagt særlig vægt på letvægtsdesign, bedre aerodynamisk effektivitet, reduceret forbrug, forbedret håndtering, yderligere optimeret sikkerhed samt sænkning af service- og reservedelsomkostninger.
Det lette karrosseridesign af 911 GT3 RS produktionssportsvognen med intelligent aluminium-stål-kompositkonstruktion har vist sig at være det ideelle grundlag for racerbilen, og dens banebrydende fire-liters flad-seks enhed er stort set identisk med den højtydende produktionsmotor af den vejlovlige model.

Porsche 919 Hybrid 2016
WEC-reglerne stiller strenge krav til effektivitet, sikkerhed og bæredygtighed i motorsport. Kort sagt: køretøjer, der er designet til fremtiden. Disse krav har inspireret Porsches ingeniører til at fortsætte, hvad Porsche har gjort i over 60 år. Undgå en enten/eller tilgang til isolerede teknologier, og i stedet undersøge alle mulige detaljer uden at miste det samlede billede af syne.
I LMP1-klassen vil princippet om dominans gennem maksimal ydeevne vige for kravet om effektivitet. For første gang i løbets historie skal alle værkholdene i topklassifikationen konkurrere med hybride racerkøretøjer.
Porsches valg af forbrændingsmotor blev født ud af en effektivitetsoptimeret tilgang: en meget kompakt, turboladet firecylindret 2-liters motor med direkte brændstofindsprøjtning. Forbrændingsmotoren er understøttet af to energigenvindingssystemer. Mange års erfaring med at designe sportsvogne hjalp os med at reducere vægten af ​​individuelle komponenter endnu mere. Sportsprototypen er hovedsageligt lavet af carbon. Derudover var motoren lavet af højstyrke-aluminium og brugen af ​​magnesium og forskellige titanlegeringer også med til at opnå den ideelle systemvægt.

Porsche 908 LH

908-debuten kom i Monza 1000 km-løbet den 25. april 1968. I september samme år blev den kørt på 24 Hours of Le Mans: her var 908'erne de hurtigste biler i kvalifikationen og de tidlige stadier af løbet, dog, uheldigt for dem blev reparationsreglerne fejlfortolket af Porsches holdledere, hvilket resulterede i deres diskvalifikation.
Det gik bedre i næste års løb: Selvom Jacky Ickx vandt i en Ford GT40, sluttede Hans Herrmann' 908 LH på 2. pladsen, kun et par sekunder efter på grund af et problem med bremseklodserne mod slutningen af ​​løbet.

Porsche 917 K
De dårlige resultater af 917'eren i 1969 tvang Porsche til at revidere aero-designet, da dets største problem var håndtering ved høje hastigheder. Disse forbedringer fødte 917 Kurzheck: Det år vandt denne bil 7 ud af 10 løb, og slog rekorddistancen med 190 miles ved 24 Hours of Daytona (724 omgange).

Porsche 911 R
Chassiset på den nye 911 R er baseret på 911 GT3 og giver ekstremt sporty hverdagskørsel. Tuningen er ekstremt direkte, og køretøjet ligger så lavt som 911 GT3. Alle chassiskontrolsystemer er blevet tilpasset den manuelle gearkasse.
Ved lave hastigheder styrer det specialtilpassede system på den nye 911 R baghjulene i modsat retning af forhjulene. Dette øger smidigheden, især i snævre sving. Ved højhastighedsmanøvrer styrer systemet baghjulene i samme retning som forhjulene. Dette øger stabiliteten, især ved høje kørehastigheder.
Den store volumen flad-seks naturligt aspirerede motor sidder lige bag på den nye 911 R. Dens højtydende enhed leverer en imponerende maksimal motorhastighed på 8.500 o/min. Med sin 4-liters slagvolumen yder den 368 kW (500 hk), svarende til en ydelse på 92 kW 125 hk) pr. Det maksimale drejningsmoment er 460 Nm ved 6.250 o/min.
Med den meget korte skiftevandring af den 6-trins manuelle sportsgearkasse accelererer 911 R fra 0 til 100 kmt på kun 3,8 sekunder – forudsat at du er smidig med gearvælgeren. Tophastigheden nås i 6. gear: ved 323 kmt.
Effektudvikling af denne art er kun mulig med et højt effekt-til-vægt-forhold. Med den nye 911 R er dette bemærkelsesværdige 2,7 kg/hk.

Porsche 911 Turbo S
Porsche har altid lovet præstationer. 911 Turbo S holder det løfte på en usædvanlig imponerende måde: med en 3,8-liters, twinturbo sekscylindret motor, der har endnu større turboladere end 911 Turbo. Med en udvikling på 427 kW (580 hk) er det maksimale drejningsmoment 750 Nm. Du accelererer fra 0 til 100 kmt på betagende 2,9 sekunder. Og nå 200 kmt på 9,9 sekunder. Topfart: 330 kmt.
Rent teknisk er 911 Turbo S lige så godt udstyret som 911 Turbo. Med hensyn til ydeevne er specifikationen dog endnu mere udførlig.
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) giver aktiv krængningsstabilisering og forbedrer den neutrale håndtering yderligere. Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) forbedrer bremseevnen. Nye 20-tommer 911 Turbo S-hjul har en centrallås – teknologi, der stammer direkte fra motorløb.
Designet af 911 Turbo S er fremhævet på flere måder: på ydersiden, udstødningsbeklædning i sort krom og SportDesign udvendige spejle med deres V-formede base

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Assetto Corsa - Porsche Pack III fysisk?

Nej, du modtager en Assetto Corsa - Porsche Pack III produktnøgle (Assetto Corsa - Porsche Pack III CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Assetto Corsa - Porsche Pack III produktnøgle (Assetto Corsa - Porsche Pack III CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Assetto Corsa - Porsche Pack III. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Assetto Corsa - Porsche Pack III? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Assetto Corsa - Porsche Pack III, som er en udvidelsespakke, der kræver grundspillet på Steam.

Publisher 505 Games
PEGI-rating
Platform PC
Udgivelsesdato 20-12-2016
Systemkrav MINIMUM:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Hukommelse: 2 GB RAM
Grafik: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Diskplads: 500 MB tilgængelig plads
Lydkort: Integrated
 
ANBEFALET:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8
Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser