Assetto Corsa - Ready to Race Pack (PC) 35 kr.
BEMÆRK - DETTE ER EN UDVIDELSESPAKKE

Det er påkrævet, at du allerede ejer Assetto Corsa på Steam for at kunne bruge Assetto Corsa - Ready to Race Pack.

ASSETTO CORSA - READY TO RACE PACK SPILBESKRIVELSE

Vi introducerer "Ready To Race", vores helt nye DLC til Assetto Corsa, tilgængelig til PC Steam den 18. maj. "Ready To Race" inkluderer 10 nye biler fra AUDI, Lotus, McLaren, Maserati og Toyota, der giver den "mest eftersøgte" modeller klar til race!
Vores helt nye RTR DLC giver et stort udvalg af modeller, der blander teknologi, kraft, historie og design fra Italien, Tyskland, Storbritannien og Japan, hvilket resulterer i en pakke designet til at opfylde alle dine ønsker!

BILER SOM MEDFØLGER
* Audi R8 LMS 2016
* Audi R18 e-tron quattro
* Audi TT Cup 2016
* Audi TT RS (VLN)
* Lotus 3-Eleven
* Maserati MC12 GT1
* McLaren 570S
* McLaren P1 GTR
* Toyota Celica ST185 Turbo
* Toyota TS040 Hybrid


Audi R8 LMS 2016

Den nye Audi R8 LMS, der nu byder på endnu mere racerbilsteknologi, følger i fodsporene på sin succesfulde forgænger.
Audi-fans var allerede i stand til at beundre den nye GT3-sportsvogn fra Neckarsulm i fuld aktion i 2015, for eksempel i 24-timersløbet på Nurburgring, hvor Audi Sport Team WRT fejrede den samlede sejr med den nye R8 LMS. Ved 12-timers løbet i Sepang vandt Audi R8 LMS en-to-tre sejre. Sæsonen 2016 begyndte også med succes: En samlet sejr i Dubai 24 Hours og en klassesejr i den klassiske Daytona 24 Hours.

******

Audi R18 e-tron quattro

Konceptet bag Audi R18 e-tron quattro er hidtil uset inden for LMP-sporten, og realiseringen er en banebrydende præstation. I det første udviklingstrin undersøgte ingeniørerne fra Audi Sport og deres partnere en lang række forskellige løsninger. Disse omfattede en parallel hybrid, hvor begge drivsystemer driver baghjulene. Efter at have afvejet overvejelser som trækkraft, håndteringsegenskaber, emballering og vægtfordeling besluttede de i sidste ende at adskille drivsystemerne efter aksel - forbrændingsmotoren driver baghjulene permanent, og det elektriske drev driver forhjulene efter behov.

På R18 e-tron quattro kommer en del af bremseenergien til gavn for motorgeneratorenheden (MGU), der er placeret på forakslen. Deres to permanent exciterede synkronmaskiner omdanner den genvundne energi til jævnstrøm gennem kraftelektronik. Denne strøm driver et svinghjulsenergilagringssystem placeret til venstre inde i cockpittet.

Når hastigheden overstiger 120 km/t, hentes energien op fra lagersystemet igen. Omdannet tilbage til vekselstrøm af kraftelektronikken, forsyner den derefter MGU'ens to elektriske motorer. Disse tilfører tilsammen mere end 160 kW til forhjulene via et-trins planetgear; den centrale styreenhed holder omdrejningstal og drejningsmoment på linje med forholdene ved baghjulene. Racerbilen bliver midlertidigt en quattro med fire drevne hjul.



******

Audi TT Cup 2016

Til Audi Sport TT Cup har den tyske producent udviklet en visuelt såvel som teknologisk attraktiv sportsvogn til racerløb, Audi TT cup.
Karrosseriet på Audi TT racerversionen består af aluminium og kulfiber. Dette sikrer, at Audi TT-koppen, der tipper vægten ved 1.125 kilo, er en let og ekstremt adræt bil.

Audi TT cup-bilen bruger 2.0 TFSI fra Audi TTS. Den firecylindrede motor yder 228 kW (310 hk) i produktionsmodellen og accelererer TTS fra 0 til 100 km/t på 4,7 sekunder. Ved hjælp af en såkaldt Push-to-pass-funktion kan chaufførerne kortvarigt øge motorens ydelse med 22kW (30hk) ved overhalingsmanøvrer ved at trykke på en knap på rattet. En blå lampe i forruden indikerer boost-aktiveringen. LED'er i de bagerste sideruder viser, hvor mange gange føreren stadig kan bruge den ekstra strøm. Antallet af tilgængelige boosts er defineret af reglerne.

Kraften overføres til forhjulene via en direkte gearkasse med dobbeltkobling. Den sekstrins S tronic, som er blevet specielt tunet til brug i racerløb, betjenes af skiftepadler på rattet. Derfor har Audi TT cup kun to pedaler, der bruges til acceleration og bremsning.



******

Audi TT RS (VLN)
Audi TT RS (VLN) er udviklet for at imødekomme den store efterspørgsel fra kunder, der ønsker at bruge TT og andre køretøjer af mærket i motorsport.
Den er baseret på en femcylindret TFSI-motor og byder på racerspecifikke nyudviklinger inden for områderne krop, affjedring og aerodynamik.

******

Lotus 3-Eleven

Designet som en kompromisløs manifestation af Lotus-ånden, er deres nye bil fokuseret på at give en ufortyndet køreoplevelse og understreger virksomhedens evne til at levere legendarisk håndtering og blæsende hastighed.

At arbejde på konceptet med mindre er mere, og ved at holde tæt på Lotus' sporrødder, har det dramatiske nye køretøj et helt nyt letvægts karosseri med et åbent cockpitdesign og en revideret V6-kompressormotor, der udvikler 450 hk.

To varianter af Lotus 3-Eleven er tilgængelige: Road og Race; begge leverer en imponerende kombination af høj ydeevne, smidighed og præcision. Baseret på Road-versionen inkluderer Race et meget mere aggressivt aero-kit, en sekventiel gearkasse og et FIA-godkendt førersæde med en sekspunktssele.

Assetto Corsa simulerer Race-versionen. Med en tørvægt på under 900 kg (race-versionen) tilbyder 3-Eleven et misundelsesværdigt forhold mellem kraft og vægt på over 500 hk pr. hastighed på 290 km/t for Race-versionen.



******

Maserati MC12 GT1

Maserati MC12 kom i produktion i 2004 som base for racervarianten til at konkurrere i GT Championship. Faktisk var et krav for deltagelse i GT-mesterskabet produktionen af ​​mindst 25 landevejsbiler; så der blev produceret 25 biler i 2004 og yderligere 25 i 2005.

Bilen var baseret på Enzo Ferrari-chassiset og gearkassen, der monterede en variant af Ferrari Dino V12-motoren.

Racerresultaterne af racerversionen var storslåede. Maserati MC12 GT1-teamet formåede at ende på anden og tredjeplads i debutløbet og vandt næste rundes løb. Det andet år vandt Maserati Manufacturers' Cup med en stor pointforskel, og fortsatte med at konkurrere på godt niveau i de næste år. Den deltog i 94 løb og vandt 40 af dem.



******

McLaren 570S

Som enhver McLaren er 570S Coupés præstationer betagende. Den kombinerer, som navnet antyder, en effekt på 562 hk med letvægtskonstruktion for at give et klasseførende effekt-til-vægt-forhold på 434 hk pr. ton. 570S accelererer fra 0 til 100 km/t på 3,2 sekunder, mens 200 km/t nås på kun 9,5 sekunder, hvor tempoet ikke holder op, før bilen når en tophastighed på 328 km/t.

McLaren-designteamet har skabt en form af skønhed, der fremhæves af detaljer såsom de bagerste flyvende støtteben, der øger downforcen samt tilføjer ynde, og komplekse dørsener, der leder ekstra luft for at afkøle den midtmonterede V8-motor.

Sportsserien byder på en udvikling af den 3,8-liters V8-dobbeltturbomotor, kaldet M838TE, med 30 procent af komponenterne skræddersyet til den nye model. Den er udviklet af McLaren og yder 562 hk ved 7.400 o/min og 600 Nm drejningsmoment ved 5.000-6.500 o/min. Kraften leveres gennem en syv-trins SSG-transmission og overføres til vejen gennem baghjulene. Denne kraft bringes under kontrol med standard-fit carbon keramiske bremser.

Det unikke MonoCell II-chassis i kulfiber er blevet nydesignet med mere fokus på den daglige brugervenlighed, hvilket giver forbedret ind- og udstigning fra kabinen. Den er utrolig stærk og stiv, men vejer mindre end 80 kg, hvilket giver optimale beskyttelsesniveauer. Denne lette struktur, og brugen af ​​aluminiums karrosseripaneler, bidrager til en tørvægt på helt ned til 1.313 kg, næsten 150 kg lettere end dens nærmeste konkurrent.



******

McLaren P1 GTR

Baseret på McLaren P1™ landevejsbilen optimerer det banefokuserede McLaren P1™ GTR designkoncept yderligere den aerodynamisk effektive "krympeindpakkede" kropsform for at tilbyde maksimal ydeevne, overlegne køreegenskaber og optimeret førerengagement på banen. Et væld af ændringer er blevet foretaget, og bilen er blevet grundigt omkonstrueret fra bunden for at sikre, at McLaren P1™ GTR når sit mål om at være den ultimative førerbil på banen.

Forreste spor på McLaren P1™ GTR designkonceptet er blevet udvidet med 80 mm i forhold til McLaren P1™ og er koblet sammen med en mere aggressiv GT-stil frontsplitter. Omprofilerede lavtemperatur-kølerkanaler strømmer problemfrit ind i forkanten af ​​de aggressivt udstrakte forhjulskasser, mens karrosseriet er "krympe-viklet" rundt om kulfiber-MonoCage-chassiset bag forhjulene, hvilket renser luftstrømmen langs bilens flanker.

Profilen af ​​McLaren P1™ GTR-designkonceptet forbliver lige så dramatisk som nogensinde, trukket ned på den race-forberedte affjedring med en fast kørehøjde, lavere end standardbilen. Snorkelluftindtaget, inspireret af designet af den originale McLaren F1, er stadig til stede i tagkonstruktionen af ​​kulfiber MonoCage-chassiset.

Bagtil er en stor vinge med dobbelte elementer monteret på dramatiske kulfiberpyloner, som strækker sig rundt om bagenden af ​​karrosseriet. Denne vinge med fast højde er udstyret med et hydraulisk betjent Drag Reduction System (DRS) for at øge accelerationsydelsen og er blevet finpudset for at give øgede niveauer af downforce sammenlignet med landevejsbilen, der arbejder med de aktive aerodynamiske klapper placeret foran forhjulene .

Den vejlovlige McLaren P1™ opbevarer bagvingen i karosseriet, men med vinge med fast højde, og derfor ingen stempler eller bevægelige mekaniske dele, er karrosseriet i McLaren P1™ GTR-designkonceptet bag motorrummet nu en jævn, flydende overflade, der tilfører ren luft under vingen og over bagsiden af ​​bilen.

Under bagfløjen sidder den synlige, centralt monterede udstødning, som er et helt nyt design, udviklet eksklusivt til McLaren P1™ GTR. Fremstillet af inconel og titanlegering, maksimerer systemet lydegenskaberne af den højere output 3,8-liters twin turbo V8-motor for at opretholde og yderligere understrege McLaren-lyden. Designet af udstødningen har også ændret sig, med en lige skåret twin-pipe opsætning, der nu bruges i stedet for single-exit udstødningen.



******

Toyota Celica ST185 Turbo

Toyota Celica ST185 er Toyotas mest succesrige rallybil, da den vandt WRC Driver's Championship i 1992 og WRC Manufacturer's and Driver's Championships i 1993 og 1994.

For at opfylde gruppe A-konkurrencens homologeringskrav blev der fremstillet 5.000 GT-Four RC-produktionsversioner af Celica, startende fra september 1989.

Denne bil fik sin debut på Monte Carlo Rally, åbningsrunden i 1992 World Rally Championship-serien, men den var først vellykket i halvdelen af ​​sæsonen.



******

Toyota TS040 Hybrid

Takket være de 480 hk, der udøves af elektriske motorer på firehjulstrækket, ud over de 520 hk, der produceres af dens 3,7-liters benzinmotor, udtrykker TS040 HYBRID en maksimal effekt på 1.000 hk og repræsenterer det ultimative udtryk for hybridteknologi anvendt på verdensløb.

Overgangen til en hybrid firehjulstrækker Toyota ser tilbage til en filosofi, der siden 2007 har været en del af udviklingen af ​​hybridteknologi anvendt til racerløb, hvor Supra HV-R-hjulstrækket var den første hybrid, der vandt en konkurrenceudholdenhed , Tokachis 24 timer.

Den nye enhed TOYOTA HYBRID Racing er specielt udviklet i henhold til de nye tekniske forskrifter specificeret af WEC, især sparsommelig. Det kræver en reduktion på 25 % i brændstofforbruget sammenlignet med 2013, med besparelser opnået gennem indgreb på motoren, aerodynamisk effektivitet og køredynamik.

Legal:

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA)

THE USE OF THIS SOFTWARE IS NOT ALLOWED IN ANY WAY IN PUBLIC, AND/OR FOR PROMOTIONAL, ENTERTAINMENT, TRAINING, EDUCATIONAL OR COMMERCIAL PURPOSES, FOR FREE OR NOT, WITHOUT AN EXPLICITE, WRITTE PERMISSION PROVIDED BY KUNOS SIMULAZIONI SRL.

This is a legal agreement between you ("LICENSEE") and KUNOS Simulazioni S.r.l, Campagnano di Roma (RM), Italy ("KUNOS"). BY OPENING THE SOFTWARE PACKAGE, CLICKING ON THE "ACCEPT" BUTTON OF ANY ELECTRONIC VERSION OF THIS END USER LICENSE AGREEMENT ("AGREEMENT") OR ACCESSING OR INSTALLING THE SOFTWARE, YOU ACKNOWLEDGE THAT YOU HAVE READ THE AGREEMENT, UNDERSTAND IT AND AGREE TO BE BOUND BY ITS TERMS AND CONDITIONS. If you do not agree to the terms of this AGREEMENT, promptly click on the "Decline" Button and cease all further access to or use of the SOFTWARE made available by KUNOS.

Definitions. For purposes of this AGREEMENT: (i) "DOCUMENTATION" means any (if any) and all written technical documentation furnished to LICENSEE during the term of this AGREEMENT that relates to the SOFTWARE; and (ii) "SOFTWARE" means the KUNOS driver software made available for download by STEAM to LICENSEE under the terms and conditions of this AGREEMENT.

License. Subject to the terms and conditions of this AGREEMENT, KUNOS grants to LICENSEE the non-exclusive, non-transferable, personal, revocable right to install and use the SOFTWARE on one single personal computer. Any other use is forbidden without prior written consent of KUNOS: in particular but not limited to the unauthorised lease or rental, public use or other display, e.g. in schools or universities, duplication, multiple installations or overwriting.

Restrictions. The SOFTWARE is protected by copyright and trademark laws. It is intended solely for private use. KUNOS does not transfer any right of ownership to LICENSEE; the SOFTWARE is licensed not sold. LICENSEE may not use, disclose, modify, reproduce or distribute the SOFTWARE except as expressly permitted in this AGREEMENT. No license is granted to LICENSEE in any human readable code of the SOFTWARE (source code). LICENSEE may not remove, efface or otherwise obscure any proprietary notices, labels, or marks on the SOFTWARE or DOCUMENTATION. LICENSEE agrees that each copy of the SOFTWARE and DOCUMENTATION will include reproductions of all proprietary notices, labels or marks included therein. KUNOS retains all right, title and interest in and to the SOFTWARE. ALL RIGHTS NOT EXPRESSLY GRANTED HEREIN ARE RESERVED BY KUNOS.

Security Copy. This SOFTWARE may not be stored in whole or partially for commercial or private use as security or backup copy, or for archiving purposes under any circumstance, unless otherwise stated by law.

No Support. Nothing in this AGREEMENT shall obligate KUNOS to provide any support for the SOFTWARE including without limitation any obligation to correct any defects or provide any updates to the SOFTWARE to LICENSEE.

Trademarks. This AGREEMENT does not give you any rights whatsoever in connection with trademarks belonging to KUNOS or its licensors.

No Warranty / Disclaimer. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, THE SOFTWARE AND ALL DOCUMENTATION AND ANY (IF ANY) SUPPORT SERVICES RELATED TO THE SOFTWARE OR DOCUMENTATION ARE PROVIDED "AS IS" AND WITH ALL FAULTS AND KUNOS MAKES NO PROMISES, REPRESENTATIONS OR WARRANTIES, EITHER EXPRESS, IMPLIED, STATUTORY, OR OTHERWISE, WITH RESPECT TO THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, INCLUDING ITS CONDITION, ITS CONFORMITY TO ANY REPRESENTATION OR DESCRIPTION, OR THE EXISTENCE OF ANY LATENT OR PATENT DEFECTS, AND KUNOS SPECIFICALLY DISCLAIMS ALL IMPLIED (IF ANY) WARRANTIES OF TITLE, MERCHANTABILITY, NONINFRINGEMENT, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE, LACK OF VIRUSES, ACCURACY OR COMPLETENESS, QUIET ENJOYMENT, QUIET POSSESSION OR CORRESPONDENCE TO DESCRIPTION. THE ENTIRE RISK ARISING OUT OF USE OR PERFORMANCE OF THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES LIES WITH LICENSEE.

Exclusion of Incidental, Consequential and Certain Other Damages. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, IN NO EVENT SHALL KUNOS OR ITS SUPPLIERS BE LIABLE FOR CONSEQUENTIAL, INCIDENTAL, SPECIAL, INDIRECT, OR EXEMPLARY DAMAGES WHATSOEVER ARISING OUT OF OR IN ANY WAY RELATING TO THIS AGREEMENT OR LICENSEE'S USE OF OR INABILITY TO USE THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, OR THE PROVISION OR FAILURE TO PROVIDE SUPPORT SERVICES, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO LOST PROFITS, LOSS OF CONFIDENTIAL OR OTHER INFORMATION, BUSINESS INTERRUPTION, PERSONAL INJURY, LOSS OF PRIVACY, FAILURE TO MEET ANY DUTY (INCLUDING OF GOOD FAITH OR REASONABLE CARE), NEGLIGENCE, COSTS OF PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES, OR ANY OTHER CLAIM FOR PECUNIARY OR OTHER LOSS WHATSOEVER, OR FOR ANY CLAIM OR DEMAND AGAINST YOU BY ANY OTHER PARTY, EVEN IF KUNOS HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES. THESE LIMITATIONS SHALL APPLY NOTWITHSTANDING ANY FAILURE OF ESSENTIAL PURPOSE OF ANY LIMITED REMEDY.

Confidentiality. "Confidential Information" means any trade secrets, confidential data, or other confidential information relating to or used in the SOFTWARE. LICENSEE shall not use or disclose Confidential Information except as expressly permitted hereunder and shall use all reasonable efforts to protect the confidentiality thereof. LICENSEE agrees and acknowledges that the structure, sequence and organization of the SOFTWARE are the valuable trade secrets of KUNOS, and thus constitute Confidential Information under this AGREEMENT.

Term and Termination. This AGREEMENT is valid until terminated by one of the contracted parties. You can cancel this licence at any time, by returning the software to KUNOS or by destroying the SOFTWARE all associated documentation as well as all copies and installed software, regardless of whether they were created in accordance with the terms of this AGREEMENT. This AGREEMENT will be terminated immediately without any notification by KUNOS, if you fail to abide by the terms of this AGREEMENT. In this case, you are obliged to destroy all copies of the SOFTWARE.

Non-Assignability. LICENSEE may not sell, transfer, assign or subcontract any right or obligation set forth in this AGREEMENT without the prior written consent of KUNOS. Any act in derogation of the foregoing shall be null and void.

Miscellaneous. KUNOS and LICENSEE are independent contractors. This is the entire AGREEMENT between the parties relating to the subject matter hereof, supersedes any and all prior proposals, agreements and representations between the parties, whether written or oral, and no waiver, modification or amendment of the AGREEMENT shall be valid unless in writing signed by each party. The waiver of a breach of any term hereof shall in no way be construed as a waiver of any other term or breach hereof. If any provision of this AGREEMENT shall be held by a court of competent jurisdiction to be contrary to law, the remaining provisions of this AGREEMENT shall remain in full force and effect.

Governing Law and Jurisdiction. Any dispute arising out of or in connection with this AGREEMENT and all matters or issues collateral hereto shall be governed by the laws of Italy, with the exclusion of conflict of law rules. Any dispute in connection with the AGREEMENT shall be referred to the Ordinary Court of Rome (Italy).


ASSETTO CORSA ® KUNOS Simulazioni Srl – 2013

FERRARI, the PRANCING HORSE device, all associated logos and distinctive designs are property of FERRARI SpA. The body designs of the FERRARI cars are protected as FERRARI property under design, trademark and trade dress regulations. ABARTH, BMW AG, CLASSIC TEAM LOTUS, FERRARI, LOTUS CARS, KTM, MERCEDES-BENZ, McLAREN, PAGANI, P4/5 COMPETIZIONE TEAM GLICKENAUS, PAGANI, TATUUS, ACI VALLELUNGA, AUTODROMO DI MONZA, AUTODROMO ENZO E DINO FERRARI, SPA-FRANCORCHAMPS CIRCUIT, MUGELLO INTERNATIONAL CIRCUIT, CIRCUITO DI MAGIONE logos and contents are reproduced under license. All rights reserved. All other trademarks are property of their respective Owners.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan virker det? Modtager jeg Assetto Corsa - Ready to Race Pack fysisk?

Nej, du modtager en Assetto Corsa - Ready to Race Pack produktnøgle (Assetto Corsa - Ready to Race Pack CD Key), som du modtager via e-mail. Du skal derefter bruge Steam-platformen til at indløse din Assetto Corsa - Ready to Race Pack produktnøgle (Assetto Corsa - Ready to Race Pack CD Key), og du er derefter klar til downloade, installere og spille Assetto Corsa - Ready to Race Pack. Ved køb af spillet, modtager du samtidig en vejledning til hvordan dette gøres, hvis du skulle være i tvivl. Så bliver det ikke nemmere!

Hvad indeholder Assetto Corsa - Ready to Race Pack? Får jeg samme indhold som hos Steam?

Du får Assetto Corsa - Ready to Race Pack, som er en udvidelsespakke, der kræver grundspillet på Steam.

Publisher 505 Games
Platform PC
Sprog Engelsk
Multiplayer Ja
Udgivelsesdato 18-05-2017
Systemkrav MINIMUM:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Hukommelse: 2 GB RAM
Grafik: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Diskplads: 15 GB tilgængelig plads
Lydkort: Integrated
 
ANBEFALET:
Styresystem: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.
Mere
Gennemsnitlig vurdering:
0

Der er i øjeblikket ingen anmeldelser